onsdag 17 november 2010

ny matinspiration...

...sitter här och sliter mitt snart tunna hår och pluggar till den just nu förhatliga tentan. Surfade in på IHMs hemsida för att kolla ngr saker på forumet och dök på en blogg som jag blev förtjust i...distraktionen är mycket lätt just nu...

...Lotta Lundberg känd från Landet Brunsås är tydligen även hon fd IHM elev och jag blev inspirerad av hennes berättelse om "köttet". Hon hade även trevliga recept på sin blogg - om jag var din hemmafru- som är knuten till en matsajt som jag inte sett tidigare Taffel.se kan ju vara skönt med ett alternativ till Tasteline och Arla. fast jag måste bekänna att jag är väldigt kär i Linneas Skafferi vackert så man dör och piggar definitivt upp på matbordet så här höstmörkret...

..nu så tillbaka till "läckande hinkar", målgruppsanalyser och kommunikationseffekter!


1 kommentar: