torsdag 11 november 2010

home sweet home...

...hemma igen efter nästan två veckor i Stockholm. Jobbångesten har lagt sig och den värsta perioden är nu över för ett tag i varje fall. Nu har däremot IHM ångesten tagit fart på allvar, tenta den 20 nov, å jag är INTE redo...men jag har ju massa nätter på mig;)

...det var i varje fall som alltid lika roligt att besöka huvudstaden, familjen och alla fina vänner. Jag hann med lite mer än vanligt trots galet mycket jobb. Barnen behöver nu vila upp sig med att gå till Dagis och skolan ngr veckor efter 2 veckors intensiva upplevelser med mormor i spetsen (tack mamma du är bäst;). Blir väl ett h..vete att behöva gå till dagis när man man leka på junibacken, gå på skansen, kolla in teknikmuseum, gå långa promenader i skogen varje dag, titta på Tv tills ögona blöder och gå och lägga sig lite för sent varje kväll...
 ...Wilmer på fridays, vi knöt fast heliumballongen i luggen så att han skulle kunna äta ribbs utan att kladda ner håret...
 ...Veras ballong fick sitta i flätan istället...

 ...oj oj oj, Wilmer blev hyfsat uppspelt när Iron Man stod parkerad i Kungsträdgården...

...ja det är en prinsesstårta, ja det är en halv barbie på toppen...å ja den var riktigt god;)

...finaste sötisarna... 
ja jag menar Vera å Ninni... de andra två är ganska söta de med fast på ett annat sätt;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar