tisdag 29 december 2009

Mellandagsyra...

Packade in man och barn i bilen och åkte till Alingsås för att hälsa på Svärföräldrarna. Jonas å Wilmer tog med farfar till badhuset och jag å Vera fikade med farmor. Sen fick jag en liten stund å stan alldeles själv - rea rea rea! Laddad med plånbok och isdubbar (sjukt halt överallt nu!) tänkte jag slå mig lös på rean i Alingsås...väl hemma igen konstaterar jag att jag än en gång fallit offer för "mellandagsreapåhittet". Det är ju ALDRIG något som man vill ha som är på rean - vem köper regntäll och vårkappor nu!? Inte jag i varje fall!!! Suck, men eftersom man är inställd på rea så verkar ju allt så väldigt billigt...eller i varje fall prisvärt...så handlar gör man ju ändå! Så en Odd Molly topp, ett par jeans, en stickad tröja och två par skor samt två nya Molo Fleece tröjor till barnen och åtskilliga tusenlappar fattigare är jag ändå nöjd och har en känsla av att jag "fyndat" i kroppen trots att det nog bara var rea på ett par av skorna....ha ha vilken sucker man är!

1 kommentar:

  1. haha! Fattar vad du menar. Jisses vad prouktiv du har varit här på bloggen. Roligt att läsa ikapp sig. Längtar efter tuffa måndagspromenader och juntor nu. 2010 blir ett vackert och skapande år tror jag!

    SvaraRadera