torsdag 3 december 2009

Farbror rimfrost på besök


Vaknar upp i Stockholm och allt är vitt vitt vitt!
Jag fullkomligen älskar rimfrost och är inte så bortskämd med detta sedan åren i Göteborgs skärgård, det är något barnsligt sagoromantiskt med rimfrost som ett löfte som en vacker död...för att vara något morbid en vanlig torsdag morgon. Ha ha!
Har haft ett par underbara dagar i huvudstaden och hunnit med jobb på kontoret här och hunnit med vänner och familj. Vilken underbar lyx att kunna åka upp på det här sättet och mätta sitt Stockholmsbegär. Väldigt glad att min chef tycker att jag absolut kan åka upp en gång i månaden om det passar mig! Extra kul att ta med sig Wilmer upp och få några dagar själv med honom, han får inte alltid så mycket plats hemma med en lillasyster som är extremt bra på att ta plats (kanske har hon det efter sin mor....) Han har varit på NK och kollat julskyltning med världens bästa mormor, myst runt på Skansen i gårdagens ofattbart härliga vinterväder och haft det super mysigt! Hoppas att jag kan ta med honom upp fler gånger, lika bra att passa på innan skola och annat sätter igång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar