söndag 13 december 2009

Lusse lelle elva nätter före jul.....

Oj oj oj vad fort tiden går! Tyckte att december knappt börjat och ni är det lucia och snart jul! Hoppas att tiden kan gå lite långsammare så att man får suga på karamellen lite längre - det är ju så underbart just nu! Med alla ljus, alla förväntasfulla barn å vuxna, allt pyssel o bestyr, alla förberedelser, stämningen ja allt!

Tror mina tårkanaler har fått ngn problem började gråta när jag såg lucia firandet på TV...är man gammal då? blir väldigt lätt rörd på senare år (efter ungarna) den där hormongrejjen som hände under graviditeten har liksom hängt sig kvar. Fast jag gråter inte längre till Extreme Home Makeover (om det inte är väldigt känslosamt förstås...), men lucia (på TV?), när Sverige vinner ngn sport grej - ja allt som oftast finner jag mig lätt gråtandes till allt möjligt konstig. Snart är jag väl som min mamma som sitter å gråter när hon läser dödsannonserna på söndagmornar oxå....hur skall detta sluta?

Veckan som kommer ska sista klapparna inhandlas och så sista jobbveckan innan SEMESTER! Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar