onsdag 16 december 2009

Knappt en vecka kvar...

Igår smygstartade jag...

Maken repade med sina polers i friggeboden å jag hade en helkväll för mig själv - vad göra? Jo så klar på med julmusik, värma glöggen, fram med pepparkakorna och alla julklappar. Sen fram med snören, julklappspapper, tejp, saxar, kort och allt annat som kan tänkas behövas för paketinslagning i juletid!

Oj oj oj vad jag gillar detta lilla moment! Bara jag å alla påsar med roliga saker som andra förhoppningsvis kommer bli lika glada och uppspelta över som jag är! Måste erkänna att jag är en juloholic och när det kommer till paket så har jag få spärrar. Var i princip klar med mina inköp i oktober... Oj vad bra tycker andra, javisst om det var så att jag kunde nöja mig med det som jag handlat i oktober - vilket självklart inte är fallet! Jag blir ju tvungen att gå ut och känna på julstämningen och se vad som finns i affärerna å då blir det såklart nya julkappar (såpass att jag har en påse med saker att ge barnen i födelsedagspresent i vår...sjuk?...ja lite!)

Det finns en jullåt som avspeglar mig - Mer Jul med Adolphson & Falk - Tur att det bara är jul en gång om året!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar