onsdag 31 mars 2010

va va va vatten!


..äntligen är torkan över!
Ikväll kom vattnet tillbaka - efter 3 veckor! fy fan så skönt!
Jag ska gå upp en timme tidigare imorgon och duscha i 45 minuter!
Tvätta håret 8 gånger och spola i toaletten var 3:e minut - Bara för att det går! Tjohooo!

Idag var det premiär för Leila Bakar, måste säga att jag blev jätte besviken - hur trist som helst! Helt oinspirerade för min del! Nä nu blir det True Blood istället!

Hade idag min andra joggingrunda sedan i söndags och konstigt nog så var det faktiskt lite lättare steg redan denna gång...härligt om det kan gå fort framåt så att inspirationen hålls kvar på topp! Om allt går vägen så ska jag unna mig massa fina nya färgglada träningskläder när vi åker till New York den 12:e maj! Peppa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar