onsdag 30 mars 2011

Tentångets o Vårkalas....

...om exakt 31 dagar är det dags för tenta i Strategisk marknadsföring...huah!
Ångesten har suttit som en kampande hand i bröstet på mig och blockeringen har varit total, dvs jag har inte öppnat en bok eller läst en sida förrän i förra veckan - då släppte det äntligen! Nu är jag på gång och känner att jag inte är fullt så panikslagen som innan;) Lustigt att man göra såna här saker frivilligt, kan man tänkta!

Vårens alla födelsedagar har börjat med att Wilmer fyllde 7 år med buller och brak, disco, dansstopp och popcornpaket!








Jonas och jag gick inte alls igång på discotemat....bara ny discokula, färgväxlare och rökmaskin för att inte glömma de lätt överarbetade popcornpåsarna, som jag var sjukt nöjd med:) Jag undrar om man inte skulle starta eget, barnkalas express, det finns ju inget bättre än barnkalas egentligen. I varje fall innan när man får planera och efter när alla barn gått hem och ingen har kräkts innan...

Nästa kalas gick av stapel i Stockholm, min söta lilla syster fyllde 25 år och firades i dagarna tre som även hon går igång på detta med kalas - hon hade bakat 500 minicupcakes med frosting i rosa och turkost - hur fina som helst;)



Nu ska det planeras ett 4 årskalas med tema barbiedisco, ngn som har rosa lackbyxor att låna ut? Och ja om ni undrar så kommer det framöver endast att anordnas olika discofester för att rättfärdiga alla teknikinköp.... påskdisco, 35 års disco, midsommardisco....ja ni fattar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar